Search
Close this search box.

نظافت داخلی و مراقبت خارجی از خودرو (Benz + BMW)

چطور از اتومبیلم مراقبت کنم؟ تفاوت مواد نگهداری و نظافت بنز و بی ام و با سایر خودروها در چیست؟‌ آیا هزینه نگهداری از هزینه تعمیر و تعویض قطعات در ماشین های بنز و بی ام و کمتر است؟ دلیل اهمیت حفظ نظافت قطعات اتومبیل های بنز و بی ام و چیست؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤالات پاسخ دهیم.

اگر می‌خواهید از نظافت داخلی و مراقبت خارجی خودروی خود بنز و بی ام و خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا محصولات مراقبتی اتومبیل خودتان را بشناسید، پیشنهاد می شود محصولات نظافت و مراقبت خودرو را با دقت مشاهده نمایید.

مراقبت از بدنه خودرو

حفظ بدنه خودرو هم برای حفظ ظاهر اتومبیل خیلی مهم است، و هم اگر آسیب ببیند ازقیمت خودرو کم می شود. وب سایت رسمی بی ام و هم در زمینه «تمیز نگه‌داشتن خودرو»‌ مقاله ای را منتشر نموده است.

برای نگه داری و حفظ بدنه خودرو از نور خورشید  و گرد و غبار می توانید می توانید از چادر ماشین استفاده کنید. توجه داشته باشید چادر های این خودرو ها با اتومبیل های معمولی فرق میکنند.

نظافت داخلی خودرو

شاید فضای داخل خودرو خیلی در مجاورت هوای آزاد قرار نداشته باشد ولی به مرور زمان و تابش نور خورشید به داخل باعث فرسوده شدن ،ترک و پوسته پوسته شدن داشبورد،صندلی ها و سایز اجزای داخلی ماشین می شود به همین منظور از فضای داخلی نیز مانند بیرون باید مراقبت و نگه داری از جاروبرقی برای پاک کردن صندلی ها داخل شیار ها و مکانهایی که به چشم نمی آید استفاده کنید. برای از بین بردن لکه‌های روی صندلی هم، با توجه به جنس آن، محلول تمیز کننده مناسبی تهیه کنید.

می توانید از نرم کننده جهت  پاک کردن صندلیهای چرم استفاده کنید ولی این نکته ر به خاطر داشت باشید بعد از استفاده از نرم کننده ، ماشین را به مدت ۱۲ ساعت در سایه پارک کنید و اجازه ندهید صندلی‌ها در معرض نور یو وی قرار بگیرند.

ازمحصولات دیگر جهت نظافت و مراقبت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامپو ماشین

از زنگ زدگی (گرد و غبار ریز آهن) روی رنگ، پلاستیک، کروم و شیشه جلوگیری می کند

نکته: به طور منظم برای محافظت از رنگ استفاده کنید.

پاک کننده رنگ

با پاک کننده رنگ مرسدس بنز، درخشش تازه ای را  به خودروی خود ببخشید. اثر پولیش پنج برابری آن خراش های جزئی را از بین می برد و عمق و درخشندگی رنگ هایی را که حتی به شدت هوا خورده اند را بدون چروک شدن باز می گرداند. عملکرد سریع و استفاده آسان. از نظر محیط زیست نی ایمن است. به طور دقیق برای سازگاری با مواد خودروی مرسدس بنز فرموله شده است.

 فوم مراقبت از چرم

تمیز کردن بدون رگه را در سطوح داخلی و خارجی فراهم می کند. ویژگی ضد الکتریسیته ساکن آن گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و به خودروی شما ظاهر لوکس جدیدی را که شایسته آن است می دهد.

تمیز کننده چرخ

به طور کامل کثیفی های سرسخت مانند گرد و غبار ترمز تهاجمی یا بقایای روغن را پاک می کند.

به سطح چرخ یا ناودانی چرخ آسیب نمی رساند

شیشه پاک کن

به طور موثر خاک جمع شده از جاده، سیلیکون، ذرات اگزوز دیزل، موم داغ، محافظ براق، بقایای حشرات و فضولات پرندگان را پاک می کند.

لرزش تیغه برف پاک کن را کاهش می دهد

از رنگ و سطوح پلاستیکی محافظت می کند وفقط برای استفاده بیرونی ماشین است .

شیشه پاک کن داخلی

آلودگی، چربی و نیکوتین را با این پاک کننده شیشه ضد مه،پاک شیشه و. بدون فسفات، سازگار با محیط زیست و ایمن برای افراد و حیوانات خانگی.

باکس دستمال کاغذی

نداشتن جای مناسب برای دستمال کاغذی در داخل خودرو یکی از مشکلات این خودروها است .سری جدید دستمال کاغذی های استوانه ای با قرار گرفتن در داخل جا لیوانی و بغل درب ها هیچ گونه فضای اضافی را اشغال نمیکند.

شما پس از تمام شدن برگه  دستمال کاغذی ، باکس دستمال را شارژ کنید و بارها از آن استفاده کنید

چه برای به دست آوردن جدیدترین مرسدس بنزیا بی ام و خود  در بازار سخت کار کرده باشید، یا این خودروهای لوکس را دست دوم تهیه کرده باشید با این حال، مواردی وجود دارد که هنگام داشتن یکی از این خودروهای زیبا باید به آنها توجه کنید و این نحوه مراقبت از آن است.

نکات مراقبت از بنز و بی ام و مخصوص افرادی است که به ماشین خود بسیار اهمیت می دهند و سلامتی ماشین برایشان مهم است.
شما هم جزو این دسته از افراد هستید؟ از عادت ها و حساسیت های نگهداری خودروی خودتون برامون توی کامنت ها بنویسید.

به اشتراک بگذارید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید

مطالب مرتبط

سرویس دوره ای بی ام و

شرکت خودرو سازی بی ام و در سال 1916 در کشور آلمان تاسیس شد ازتولیدات این شرکت خودرو سازی می توان به موتور سیکلت و