Search
Close this search box.

هرآنچه باید در مورد چراغ جلوی بی ام و بدانید

سرویس دوره ای بی ام و

چراغ جلو بی ام و

چراغ جلوی بی ام و جزو بخش های به روز و های‌تک کمپانی بی ام و  به حساب می‌آید و این برند موفق دنیای خودروسازی از فناوریهای مختلفی جهت پیشرفت این حوزه استفاده می‌کند. یکی از این پیشرفت ها در زمینه چراغ خودوهای بی ام و است. این قطعه بسیار مهم و حساس بی ام و نسبت به  سال های گذشته  مانند مابقی قطعات  پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و جزو  پیشتازان این عرصه  می‌باشد. در حال حاضر برای طراحی و ساخت  چراغ های خودروها از فناوریهای زیراستفاده می شود.  

چراغهای هالوژنی

یکی از اصلی ترین تکنولوژی های به کاررفته در اکثر خودروها چراغ هالوژنی است .

چراغ های هالوژنی دریک  به لامپ رشته‌ای پر از گاز هالوژن متکی است که باعث افزایش شدت نور می‌شود

ولی در حال حاضر حتی مدل های پایین تر بی ام که از تکنولوژی هاولوژنبرخوردار هستند  به تدریج با لامپ های  LEDجایگزین می شوند .

چراغ‌های LED

از سال 2013 BMWتکنولوژی جدیدی به نام LED adaptive headlights  (چراغ جلو تطبیقی هوشمند) در سری 4 خود به صورت محدود روانه بازار کرد

ولی از سال 2014 برای تمامی خودروهای خود از این فناوری جدید استفاده کرد .

بی ام و با ارائه این فناوری جدید نشان داد همچنان پیشتاز درنوآوری و طراحی های جدید است و باعث ایجاد  انقلابی در صنعت  خودروسازی شد . همچنین این کمپانی بزرگ با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی اولین چراغ های هوشمند را به بازار معرف کند . در این فناوری با تنظیم زاویه LED ، پرتو نور را به نقاط تاریک  مسیر می‌تاباند و تا 600 متر دید راننده را بدون خیرگی و خستگی چشم افزایش می دهد همچنین  با  استفاده از  سیستم هوشمند بی ام و شیب جاده را اندازه گیری کرده  آنالیز می‌کند، به صورتی که اگر اتوموبیل درشیب پایین قرار گیر به صورت هوشمند و اتوماتیک نور چراغ ها را به سمت بالا می تاباند و باعث دید بهتر راننده می شود همچنین این چراغها گرما ی کمتری تولید کرده و مصرف برق کمتری نسبت به سایر چراغها دارد تمام اینویژگی ها باعث محبوبت بیشت این برند شاخص آلمانی شده است .

چراغ‌های جلو استاندارد LED در مدل‌های پایه خودروهای زیر موجود است:

سری F22/F23 2

سری G20/G21 3

سری F32/F33/F36 4

i3

نسل G30/G31 بی‌ام‌و سری 5 و G32 بی‌ام‌و سری 6

و همچنین LED  تطبیقی بی‌ام‌و به‌صورت سفارشی برای مدل‌های زیر استفاده می‌شود:

سری F40 1

سری F44 2 گرن کوپه

سری F22/F23 2

F39 X2

F48 X1

G01 X3

G02 X4

سری G30/G31 5

سری G32 6

i3

i8

چراغ‌های لیزری

چراغ‌های جلوی لیزری بی‌ام‌و اساساً چراغ‌های LED کاملا تطبیقی بهبودیافته هستند ​​که در آن حالت نور بالا با فناوری لیزر پشتیبانی می‌شود. به کمک این فناوری، روشنایی جاده متراکم‌تر و واضح‌تر است و به‌طور چشمگیری در شب بهبود می‌یابد و همچنین باعث کاهش اثر درخشش چراغ خودروی روبه‌رو و اطمینان از پخش کلی نور می شود .

نخستین خودرو با چراغ‌های جلوی لیزری، بی‌ام‌و i8 در سال ۲۰۱۴ بود، که پس از در سال ۲۰۱۵ با سری 7 دنبال شد.

اکنون چراغ‌های جلوی لیزری به‌عنوان تجهیزات سفارشی برای نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 ارائه شده است. انتظار می‌رود که مدل‌های جدید G30/G31 بی‌ام‌و سری 5 LCI، نسل G32 بی‌ام‌و سری 6 و نسل G22/G23/G26 بی‌ام‌و سری 4 نیز با این فناوری به بازار عرضه شوند.

یکی از دغدغه های بزرگ  صاحبان خودروی BMW خرید لوازم یدکی اصل  و با کیفیت می باشد . چراغهای بی ام و از قطعات مهم و و حساسی است که باید به صورت اصل خریداری گردد.

فروشگاه اتو آلمان یکی از بزرگترین و بهترین واردکنند گان اکسسوری , قطعات و لوازم یدکی خودرو‌های وارداتی با محوریت  BENZ و BMW  می باشد . هدف اصلی ما حذف رابطه، ایجاد رقابت سالم و و پایین آوردن قیمت فروش و در نتیجه ایجاد رضایت مشتری می باشد.

یکی از مهمترین اصل های مجموعه ما همواره بر این بوده که با وارد کردن لوازم اصلی تضمینی بر کیفیت بالای تمام محصولات خود داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید

مطالب مرتبط

سرویس دوره ای بی ام و

شرکت خودرو سازی بی ام و در سال 1916 در کشور آلمان تاسیس شد ازتولیدات این شرکت خودرو سازی می توان به موتور سیکلت و